blondinbellastalmittnamn

Ojdå.

Kategori:

Hejsan alla läsare. (Vet att det bara är jag som går tillbaka och läser inlägg, men man kan ju låtsas att man har en lite fanskara där ute).

"Nytt år, nya möjligheter". Men kan int alla som kör med det ta veckoduschen i en kloak. Åh.  
 
Saker jag är less på:
Skryt. Skola. Facebook. Instagram. Bekräftelse. Folk som skulle behöva terapi för sitt bekräftelsebehov. Folk som inte förstår sitt bekräftelsebehov. Barnbilder. Träningsbilder. Bilar. Bilar som inte funkar. Bildäck. Vuxenansvar. Jobb. Jobb under helger. Jobb på röda dagar. Snöbrist. Opistade spår. Dålig ekonomi. Fetma. Stearinljus som inte brinner. Tvn som stänger av sig. Reklamnissen på Spotify som förstör mitt tempo när jag går. Ladda telefonen. DUSCHA. Ha på mig kläder. Svara i telefonen. Prata med människor. Människor.
 
 

Kommentarer

  • Torbjörn säger:

    får jag chans på dig?

    2014-01-22 | 22:41:15
  • snusan4 säger:

    Det vet du!

    2014-01-30 | 21:40:24

Kommentera inlägget här: