blondinbellastalmittnamn

Tjena!

Kategori:

När jag i vintras bestämde mig för att anmäla mig till tjejmilen i September så kändes det som en baggis. Och det var har väl varit en baggis.. tills jag började om att springa nu efter semestern. Min vad stetar mot och verkar inte vilja springa mer än nödvändigt. Känns som att benet ska gå av och jag vill bara amputera.
Får väl se hur det går nästa lördag (!!!!) då det är dags. Far egentligen bara dit för att få dricka öl och kolla på stekers.
 
Sommaren har varit bra i övrigt. Jag, mamma, bror och gubben for iväg på en kryssning i medelhavet. Stor båt, mycket folk, och när vi skulle åka hem så ville jag bara hem till skog och mark. Klippa gräset, i lugn och ro!
 
Min kära mor fyllde år igår. Har jag köpt något? Men nä. Hade värsta bra grejen som hon skulle få, men nu vet jag inte hur det blir med det.
Ska försöka styra upp det.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: