blondinbellastalmittnamn

Onsdag

Kategori:

Hallå!
Budapest torsdag - söndag med ica för snart 2 veckor sedan. Skönt. Sjukt fin stad, varmt, god mat och bra öl. Nöjd.
Hade jobbarhelg förra helgen. Det var kul. INTE. Alla gick runt i shorts och tshirt, jag gick i långbyxor och tjocktröja. Men, det kan ju inte alltid va bra. Ledig idag så jag har stekt lite. Och tränat. Och planterat blommor. Gick lös på blomsteraffärn i går. Tur det är lön på fredag för så här illa har det nog aldrig varit.
Jaja, hursom. Har Alltså försökt få in alla blommor i krukor, blomlådor och annat. När det var gjort så vare det roliga kvar; dammsuga upp allt hönsbajs från diskbänken.

Hoppas vädret håller i sig så jag också får ta en bild där jag kan visa upp hur mycket jag har bränt mig.

Hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: